Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Κάτσε: Μακάρι να είμαι σε έναν ΠΑΟΚ που θα έχει πάρει τίτλους και θα παίζει στο Champions League

Στους εκπροσώπους του Τύπου που παρακολουθούν την προετοιμασία του ΠΑΟΚ μίλησε ο Έργκυς Κάτσε. Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Αλβανός χαφ στους εκπροσώπους του Τύπου στην Ολλανδία:
Για τα όσα ακούγονται για το μέλλον του: «Ξέρω πως ακούγονται πολλά, αλλά δεν με ενδιαφέρει. Κοιτάζω την ομάδα. Έχουμε σε 11 μέρες ένα σημαντικό παιχνίδι. Δεν έχουμε μιλήσει, δεν έχουμε κάνει τίποτα. Το θέμα του συμβολαίου το έχω στο μυαλό μου, αλλά δεν με επηρεάζει. Δεν θα πω εγώ στην ομάδα κάτι.
Δεν θα ζητήσω κάτι. Το θέμα είναι τι θέλει να κάνει η ομάδα και αν θέλει κάτι να πει».
Για τη σεζόν που ξεκινά από το «μηδέν»: «Πρέπει να αλλάξουμε πρόσωπο. Κάθε χρόνο αλλάζουν πολλά πράγματα. Κάθε σεζόν τελειώνουμε με διαφορετικό προπονητή από αυτόν με τον οποίο ξεκινήσαμε. Πρέπει κάποια στιγμή να βρούμε τον τρόπο να έχουμε μια συνέχεια, να κρατήσουμε κάτι από μια χρονιά και να προχωρήσουμε ομαλά στην επόμενη».
Για τη σεζόν που έφυγε: «Δεν ξέρω τι έφταιξε και δεν νομίζω να έφταιξε μόνο ένα πράγμα. Είχαμε τραυματισμούς, είχαμε προβλήματα με κάρτες και μετά δεν μπορέσαμε καθόλου να αλλάξουμε το κλίμα και να πάρουμε αποτελέσματα που τα είχαμε μεγάλη ανάγκη».
Για την αποβολή του στο ματς με την Καλλονή: «Όλα τα έχω σκεφτεί. Και εμείς είμαστε άνθρωποι και κάποιες φορές ξεφεύγουμε όταν υπάρχουν τέτοιες στιγμές. Νομίζω ότι πλέον θα είμαι πιο ήρεμος».
Για τα χρόνια που έχει περάσει στον ΠΑΟΚ: «Μου έχει μείνει ότι αλλάζουμε συνεχώς προπονητή. Ότι δεν μπορούμε να αποκτήσουμε συνέχεια».
Για το πως φαντάζεται τον εαυτό του σε πέντε χρόνια: «Πού να ξέρω; Μόνο ο Θεός ξέρει. Τι να πω; Μακάρι να είμαι σε έναν ΠΑΟΚ που θα έχει πάρει τίτλους και θα παίζει στο Champions League».
Για τον MVP της περασμένης σεζόν: «Ο Σκόνδρας. Ειδικά στο πρώτο μισό έκανε εξαιρετική σεζόν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: