Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Έξαλλη με τους δημοσιογράφους η Βέφα Αλεξιάδου: Κακοήθειες, κουτσομπολιά και ψέματα

Ιδιαίτερα εκνευρισμένη είναι η Βέφα Αλεξιάδου με δημοσιεύματα που αναφέρονταν στην πρόθεσή της να αυτοκτονήσει αφού έχασε τις δύο κόρες της. Σε μήνυμά της στο Facebook, η κυρία Αλεξιάδου γράφει:....

«Το έχω πει πολλές φορές θα το επαναλάβω άλλη μια. Η δημοσιογραφια στην Ελλαδα δεν εχει φραγμο! δεν σεβεται πια κανεναν. ΚακοηθεΙες και κουτσομπολια που διασυρουν υποληψεις φιγουραρουν στα εξωφυλλα των περισσοτερων περιοδικων.
Αυτη την εβδομαδα στο εξωφυλλο του περιοδικου "Χάι"μεταξυ των αλλων, η φωτογραφια μου με το ασυστολο ψεμα, το σπαραχτικο μου μηνυμα περι αυτοκτονιας. Και το αρθρο μεσα γεματο κακοηθειες και ψεματα. Λογια στο στομα μου που οχι μονον δεν ειπώθηκαν αλλα ουτε περασαν ποτε απο το μυαλο μου.
Εχοντας βαθεια πιστη στο Θεο, αντιμετωπιζω το χαμο των παιδιων μου, αντλωντας δυναμη απο την προσευχη και συνεχιζοντας την πορεια μου στη ζωη, με το κεφαλι ψηλα. Εχω ιερο καθηκον να φροντισω τις εγγονες μου και να συμπαρασταθω στους γαμπρους μου. Ειναι κι αυτοι παιδια μου. Ζητησα απο τους υπευθυνους του περιοδικου να κανουν διαψευση, αλλιως θα στειλω εξωδικο.Τι κριμα! τι ντροπη! για ενα εντυπο να προσπαθει να πουλησει με κακοηθειες και κουτσομπολια για προσωπα γνωστα στον κοσμο! Καταντια της Ελληνικης δημοσιογραφιας!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: