Περιμένουμε Ειδήσεις, τις δικές σας αναρτήσεις, τα δικά σας σχόλια, τις δικές σας παρατηρήσεις στη διεύθυνση: simantra.xalkidikis@gmail.com



Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Ο ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ που του απαγορεύτηκε να καλύψει τον τελικό του ΟΑΚΑ (ΦΩΤΟ)

 Διαβάστε το σχόλιο του ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ, στον οποίο δεν επιτράπηκε να καλύψει τον τελικό κυπέλλου.
Το σχόλιο αναρτήθηκε στην σελίδα paok24.com
"Άλλη μία μέρα πέρασε και πλησιάζει ο τελικός του κυπέλλου Ελλάδος, εκεί όπου ο ΠΑΟΚ θα διεκδικήσει τρόπαιο μετά από έντεκα χρόνια. Όμως η κουβέντα, ακόμη δεν έχει φτάσει στο ποδόσφαιρο.

Σήμερα στη Τούμπα έγινε χαμός και είναι λογικό όταν καλείσαι να οργανώσεις μία τέτοια μετακίνηση σε τρεις μόλις μέρες. Από εκεί και πέρα, η κουβέντα του πως μετακινούμαστε πούλμαν και μεμονωμένοι είναι κάτι που θα πρέπει να αναλυθεί λίγο παραπάνω, κυρίως για τους δεύτερους οι οποίοι μέχρι στιγμής οδηγούνται στο σκοτάδι.
Στα αγωνιστικά, είναι γεγονός πως ακόμη δεν έχει ξεκαθαρίσει το σχήμα και τα πρόσωπα με δύο θέσεις να παίζουν. Το τι θα συμβεί μάλλον θα το δούμε το απόγευμα του Σαββάτου.
Οι Βρύζας και Αλαφούζος συναντήθηκαν με τον Υπουργό Πολιτισμού και το ύφος που επικράτησε ήταν το σωστό, αφού οι δύο ομάδες στη παρούσα φάση δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν. Είναι ένα παιχνίδι που θα πρέπει να παιχτεί 100% εντός αγωνιστικού χώρου.
Απών από το ραντεβού, ο πρόεδρος της ΕΠΟ Γιώργος Σαρρής ο οποίος έστειλε υφιστάμενο του που μάλλον είναι προϊστάμενος στη γενικότερη λειτουργία της ΕΠΟ.
Το θέμα της Ομόνοιας συνεχίζει να προβληματίζει την αστυνομία, η οποία έστειλε έγγραφο και θα απαγορεύσει την λειτουργία του Πανελληνίου Συνδέσμου Φίλων ΠΑΟΚ Αθηνών. Έναν σύνδεσμο, που παραδοσιακά εξυπηρετεί τις ανάγκες όλων των οπαδών της Νοτίου αλλά και Δυτικής Ελλάδας. Και κάπου εδώ, αναρωτιόμαστε, ποια είναι η λύση που αντιπροτείνουν στην αστυνομία.
Ας εμφανιστεί αυτό το έγγραφο αύριο, για να κατανοήσουμε και τι ακριβώς είναι αλήθεια και τι ράδιο αρβύλα.
Και πάμε στο προσωπικό μου θέμα, το οποίο μπορεί να σας απασχολεί, μπορεί και όχι. Εγώ το αναφέρω και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Η ΕΠΟ, απέρριψε το αίτημα διαπίστευσής μου στον τελικό, δίνοντάς μου ουσιαστικά ρεπό, αφού κάπου στην κερκίδα θα είμαι με την παρέα μου.
Είναι προφανές σε εμένα, πως η ΕΠΟ είναι ενοχλημένη από αυτά που γράφω για τον ρόλο της στο ελληνικό ποδόσφαιρο και αυτό με κάνει περήφανο.
Είναι επίσης προφανές, πως η ΕΠΟ διαδίδει διάφορα θέματα για μένα, που αφορούν τον ιδιόρρυθμο χαρακτήρα μου και κάποιες αναρτήσεις στο facebook μου.
Είναι επίσης προφανές, πως φτάνει στα αυτιά μου η... διάθεση στελεχών της να κινηθούν με αγωγές εναντίον μου και γενικά υπάρχει ένα κλίμα να μου σπάσουν τον τσαμπουκά και βέβαια τα νεύρα.
Αυτοί δεν μπορούν να με αγγίξουν με τίποτα γιατί ξέρω την υποδομή τους και τη λειτουργία τους.
Τους ευχαριστώ για το ρεπό που μου έδωσαν λοιπόν και την ευκαιρία να δω τον ΠΑΟΚ παρέα με τους κολλητούς μου μετά από 15 χρόνια. Θα τα λέμε από εδώ και πέρα συχνότερα μαζί τους.
ΥΓ Προς συναδέλφους – πρώην φίλους που δεν έχουν πάρει θέση. Δεν σας κρατάω καμιά κακία, γνωρίζω πως δεν καλύπτω τους κανόνες δεοντολογίας σας και πως δεν αξίζει να πάρετε κανένα ρίσκο για εμένα. Είμαι προβληματικός δημοσιογράφος και χαρακτήρας, Το γνωρίζω, καληνύχτα σας..."


seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: